120 nacht proef

120 nacht proef

Beter slapen of je geld terug

We weten hoe moeilijk het is om in een paar minuten een matras uit te proberen onder het prangende oog van een verkoper in een winkel, of om online de juiste keuze te maken uit een jungle van producten. We weten ook hoe het is om te twijfelen en geen beslissing te kunnen nemen, en willen je dus helpen bij het maken van de juiste keuze.

Als je niet enthousiast bent over je nieuwe matras, nemen we het terug.

Wij maken het je gemakkelijk om het juiste matras uit te zoeken en je krijgt 120 nachten om het uit te proberen. Ben je niet tevreden, dan betalen we je geld terug of ruilen we je bestelling om, zonder dat je daar een reden voor op hoeft te geven.

Hoe werkt het?

De proefperiode van 120 nachten begint zodra je het nieuwe matras ontvangt.

Niet tevreden? Wij sturen een pakketdienst om je product op te halen op een datum en tijdstip dat jou uitkomt.

Je oorspronkelijke betaling wordt volledig teruggestort zodra het pakket is opgehaald.

Je product wordt dan gerefurbished of aan een goed doel geschonken.

Hoe zit het met andere producten?

Toppers, kussens, beddengoed en slaapkamermeubels: schets je eigen beeld van de producten in jouw slaapkamer. Voor alle andere artikelen dan matrassen geldt een standaard retourbeleid van 14 dagen. De artikelen moeten in hun oorspronkelijke staat en goed verpakt worden geretourneerd. Retourzendingen zijn voor rekening van de klant.


Meer informatie over het retourbeleid

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Waarom bieden jullie een proefperiode van 120 nachten aan?

Wij bieden een proefperiode van 120 nachten aan omdat wij van mening zijn dat een snelle test in een winkel niet voldoende is om er zeker van te zijn dat een matras, waarop je jarenlang zult slapen, de beste keuze voor jou is. Daarom raden wij je nadrukkelijk aan om eerst enkele nachten op je nieuwe matras te slapen, om het comfort ervan ten volle te kunnen waarderen.

Kan ik mijn matras omruilen tijdens de proefperiode van 120 nachten?

Ja, je kunt je matras omruilen tijdens de proefperiode van 120 nachten. Wij nemen de retourzending van je matras voor onze rekening, evenals de bezorging van het nieuwe matras. Als je een duurder matras kiest, moet je het verschil betalen. Als je een minder duur matras kiest, betalen wij het verschil terug. Houd er echter wel rekening mee dat de proefperiode van 120 nachten niet opnieuw begint als je je nieuwe matras ontvangt: de eerste periode van 120 nachten loopt door. Als je een tweede matras terugstuurt, zijn de transportkosten voor je eigen rekening.

Hoelang duurt het voor ik aan mijn matras gewend ben?

De eerste twee weken zijn onze klanten zich ervan bewust dat ze in een ander bed liggen. Maar als je na 15 dagen nog niet aan je nieuwe matras gewend bent, kun je overwegen het te vervangen. Zorg ervoor dat je matras op een goede bedbodem ligt als je van een optimaal comfort wilt genieten.

Moet ik betalen voor retourzendingen?

Je kunt onze matrassen gratis terugsturen. Voor onze andere producten moet je de retourverzendkosten wel betalen. Voor meer informatie verwijzen we je naar onze pagina over retourzendingen.

Moet ik de originele verpakking bewaren?

Voor matrassen is het niet nodig de verpakking te bewaren. Bij het ophalen leveren we een beschermhoes (indien beschikbaar).

Slaap ik op een matras dat iemand anders heeft teruggebracht?

Nee, elke verkochte matras is nieuw. Onze geretourneerde matrassen worden gerecycled, gerefurbished of gedoneerd aan een goed doel. Gerefurbishte matrassen zijn als zodanig gemarkeerd.