
10 jaar garantie
Omdat een goed wakker worden begint met een goede nachtrust — en dat garanderen we 10 jaar lang!
Beter slapen, beter leven
Onze producten zijn ontworpen om lang mee te gaan, zodat je zorgeloos kunt slapen gedurende 3.650 nachten.
We nemen het comfort dat onze producten bieden serieus, en we willen zeker weten dat je tevreden bent met je slaap. Als je denkt aanspraak te moeten maken op de garantie, staat ons droomteam voor je klaar!

We staan aan je zijde gedurende de komende 10 jaar
Bij Hypnia maken we matrassen die gebouwd zijn om te blijven presteren. Getest door experts, blijven ze jaar na jaar hun comfort behouden. Om je extra zekerheid te geven, geven we een sterke garantie.

Hoe werkt de garantie?
- Termijn: 10 jaar vanaf de leveringsdatum
- Producten: matrassen en toppers
- Wat dekt de garantie: zichtbare inzakkingen van meer dan 10 % van de dikte van het matras; alle fabricagefouten
- Retour en vervanging: kosten voor retour en levering van het nieuwe product zijn voor onze rekening
En voor al onze andere producten?
Landen, bedbodems, kussens, accessoires…: wettelijke garantie van 2 jaar
Retourkosten voor deze producten zijn voor de klant
Slimme vragen & antwoorden
Hoe maak ik de garantie geldig?
Neem contact op met onze klantenservice met je aankoopbewijs (bestelnummer) en foto’s van het betrokken product.
Hoe lang duurt de garantie precies?
Onze matrassen en toppers hebben 10 jaar garantie beginnend op de leveringsdatum. Alle andere producten (bedbodems, bedden, kussens, accessoires) vallen onder de wettelijke garantie van 2 jaar.
Wat valt er onder de 10 jaar garantie?
De garantie dekt structurele en fabricagefouten, plus zichtbare vervormingen waarbij het matras meer dan 10 % van zijn oorspronkelijke diepte inzakt. Let op: dit geldt alleen bij normaal gebruik. Verslijtage, persoonlijke komfortvoorkeuren of normale veranderingen in dikte zijn uitgesloten.
Wat is niet gedekt door de garantie?
Normaal gebruiksslijtage, vlekken, scheuren of schade door verkeerd gebruik, en comfortverschillen op basis van persoonlijke voorkeuren zijn uitgesloten van de garantie.
Wat als ik mijn matras ruil? Verloopt de garantie dan opnieuw?
Bij ruil van een gelijkwaardig product wordt de oorspronkelijke garantietermijn niet verlengd.
Als je matras bijvoorbeeld 5 jaar oud is wanneer wij deze omwisselen, dan blijft de garantie 5 jaar vanaf dat moment geldig.
Wie betaalt de retourkosten?
Voor matrassen en toppers zijn retour en verzending van vervangende producten gratis. Voor overige producten zijn de retourkosten voor eigen rekening.