Levering en Retour

Levering en Retour

Een ervaring net zo comfortabel als onze matrassen zelf.

Wij willen dat je je bestelling zo snel en probleemloos mogelijk ontvangt. Daarom heeft Hypnia een aantal leveringsmogelijkheden die aan al jouw behoeften voldoen, zodat je in een mum van tijd van je nieuwe matras kunt genieten.

De keuze is aan jou.

Standaard levering op de begane grond. (Nederland en België)

Comfort levering in de kamer van jouw keuze. (België)

Premium levering in de kamer van jouw keuze met terugname van je oude matras. (België)

Je krijgt niet eens de tijd om schaapjes te tellen...

We leveren binnen 3 en 7 werkdagen, afhankelijk van de leveringsoptie die je kiest en het moment van aankoop op onze website.
Voor de leveringsopties Comfort en Premium kun je de gewenste bezorgdatum direct kiezen voordat je je bestelling betaalt.

En wat gebeurt er dan?

Elk product wordt geleverd vanuit ons magazijn in Toulouse.


Zodra je bestelling is geplaatst en je betaling is bevestigd, beginnen wij met de voorbereiding van je bestelling.


Zodra jouw Hypnia product is verzonden, sturen wij je een e-mail met een tracking link, zodat je je artikelen kunt volgen.


Voor standaardleveringen zijn het onze besteldiensten die je per sms een leverdatum en -tijdstip voorstellen, zodra zij je pakket in hun depot hebben ontvangen.


Voor Comfort en Premium leveringen kun je direct voor het betalen van je bestelling zelf het gewenste bezorgmoment kiezen.

Gratis en eenvoudig retourneren

Wij begrijpen dat dingen soms niet lopen zoals je had gewild, daarom kun je bij ons gratis en eenvoudig je matras terugsturen, zodat je zorgeloos kunt winkelen. Je hebt tot 120 dagen de tijd om van gedachten te veranderen. Gedurende die periode kun je je geld terugkrijgen of je matras omruilen, zonder verplichtingen, zonder verborgen kosten en met veel plezier. Wij beloven je een betere nachtrust. Twijfel je, of past een Hypnia product niet bij jou? Wij zorgen overal voor.

Meer informatie over de proefperiode van 120 nachten en het gratis terugsturen.

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Moet ik betalen voor het terugsturen van mijn bestelling?

Retourzendingen zijn gratis voor matrassen en toppers. Voor het terugsturen van alle andere producten moet je de verzendkosten zelf betalen.

Moet ik de verpakking bewaren voor mijn retourzending?

Je hoeft de verpakking van het matras niet te bewaren. Als we het matras ophalen, verpakken we het in een milieuvriendelijke hoes.

Hoe krijg ik mijn geld terug?

We betalen je binnen 48 uur terug, na ontvangst van het geretourneerde product in ons magazijn. Wij zullen ook de termijnbetaling annuleren als je hebt gekozen voor een gespreide betaling.

Slaap ik op een matras dat iemand anders heeft teruggebracht?

Nee, elk verkocht matras is nieuw. Onze geretourneerde matrassen worden gerecycled, gerefurbished of gedoneerd aan een goed doel. Gerefurbishte matrassen zijn als zodanig gemarkeerd.